Jõudsime TERCEIRALE!!

Bon tarde perekond, sõbrad ja tuttavad!

Teavitame Teid, et oleme ilusti kohale jõudnud ja kõik on väga hästi. Ilm on meil ilmselt väheke parem, kui Eestis praegu ;)

Midagi eilsest. Reis algas sellega, et saime lennujaamas kell 8.30 kokku, et minna lennule, mis väljus kell 10.00. Päeva jooksul toimus kolm lendu. Lendude vahel oli 2-3 tundi vaba aega ja lennud ise kestsid sama kaua. Päev nägigi nii välja, et sõime, istusime, sõime, jõime, istusime jne. (Söögiks oli koguaeg sai, sest midagi muud väga lennujaamades odavalt ei saa..).
Lendamistega oli ka see, et iga lennuga läksime ühe tunni võrra ajas tagasi. Niiet meil on kell praegu 21.00 ja teil samal ajal 00.00.

Enne Lissaboni lendu

Lissabon

Jõudsime kohale kell 20.00 meie aja järgi. Imestasime seda, et see lennuk, mis tuli Lissabonist Terceirale oli suurim, millega olime lennanud(222kohta) selle päeva jooksul. Lennujaamas ootasime kõik oma kohvreid. Umbes 15 minutiga olime kõik oma kohvrid kätte saanud, kuid ühe õpetaja oma ei tulnud ega tulnud... Kohver oligi kadunud. Mis siis ikka, tuleb esitada kadumise avaldus. Kõige halvem seejuures oli see, et kõik tähtsad paberid olid just selles kohvris :O

Meile oli vastu tulnud Praia da Vitoria kutsekooli õppelajuhataja koos bussiga. Buss viis meid hotellidesse- õpetajad ühte(neli tärni) ja meie sinna hotelli(3 tärni=, kus me 5 nädalat elama hakkame. Oleme kahestes tubades. Meil on sisehoovis bassein ja palmid, kõikidel tubadel on rõdu ja vann :) Super, eksole?

Hotelli siseõu- bassein on tagapool

Peale seda käisime söömas Tropical Point´is, kus oli väga hubane ja hea teenindus, kuid toit oli veidi imelik. Põhimõtteliselt sai ja liha, majonees ja ketšup, praesai valge juustuga jne. Kuid saime siiski kõhud täis ning liikusime hotellidesse ja sättisime magama.

Tropical Point´is õhtusöök
Vasakult: Eneli, Egert ja Stanislav

Täna, esmaspäeval, tutvusime Praia da Vitoria kooliga, ettevõttetega ja meie kõrvallinna, Angra de Heroismoga.
Loodus on siin imeline! Kõik on ilus roheline ja linnadest väljaspool asuvad karjamaad. Need on väga huvitavad karjamaad, sest erinevad maad on eraldatud kivimüüridega. Lehmi on siin rohkem kui küll.
Angra de Heroismos said mõned proovida ka Portugali maiustusi, mida soovitatakse maitsta, kui oled Portugalis. Tegemist oli küpsiselaadse koonusega, mille sees oli munakreem. Tegemist oli väga hea asjaga, kuid see oli ka päris magus..
Külastasime ka botaanikaaeda, kus olid väga huvitavad taimed ja julged tuvid. Samuti oli seal üks väga vana palmipuu.. (Vanust ei tea, kuid pidi väga vana olema.)

Teel Praia da Vitoria kooli- kool on see hall maja taamal

Lõuna koolis

Mäed ja karjamaad kivimüüridega

Õpetajatega ja Praia da Vitoria õppelajuhatajaga Angra de Heroismos

Panoraam Angra de Heroismos

Vana palmipuu botaanikaaias

Angra de Heroismo botaanikaaed

Tagasi Praia da Vitoriasse jõudes, käisime poes ja tegime hotellis kiirnuudleid ja kiirputru. Saime hotellist loa, et restorani köögis vett keeta ja sööginõusid kasutada.

Homsest algab meil juba praktika ettevõttetes. Triinul ja Stanislavil on vedanud ettevõttega, sest nad hakkavad töötama samas kohas, kus elavad. Teistel on töökohtadeni 10 minuti tee.
Kolmapäeval on meil vana vulkaanikoopa külastus, neljapäeval ja reedel töötame. Laupäeval on meil pikem turismi reis. Lähme Angra de Heroismosse, külastame põhilisi turismikohti, külastame jälle vulkaanikoobast ja lähme veinimuuseumi.

Praeguseks kõik, nautige pilte ja olge toredad! :)