Elu TERCEIRAL!!

Head sõbrad, tuttavad ja perekond!

Oleme siin huvitaval saarel veetnud juba 2 ja pool nädalat. Toome teieni viimase nädala sündmused.

Tüdrukud on tähele pannud, et meie hotellis toimub midagi imelikku. Mõned kuulevad veidraid helisid, tuled vilguvad, põrand ragiseb, uks avaneb iseenesest ning kostuvad ka koputused uksele, kuigi kedagi pole ukse taga.
Oleme nüüd asja natukene uurinud ja saime teada, et need olid meie kaasõppurid Stanislav ja Egert.

Paaril korral oleme kõigile ka süüa teinud. Tundsime puudust kodusest toidust ja seetõttu otsustasime, et peame ise süüa tegema. Muidu toitume ainult pakinuudlitest ja putrudest. Eelmise nädala alguses tegime ühiselt kartulihelvestest püreed, hakklihakastet ja maisi-tomati-rohelise salati salatit. Üleeile valmistasid Annika ja Egert  riisi karri-kanakastmega, mis oli maitseküllane!!
(PS! Kana kilohind on 9€) Kindlasti plaanime veel midagi maitsvat valmistada :)

Laupäeval käisid neli tüdrukut ühes Hiina  restoranis söömas. Söögiks magus-hapu kana, mandlilaastudega praetud kanafilee riisiga ning magustoiduks praetud jäätis ja banaan.

Praetud jäätis karamelliga

Praetud banaan vanilje jäätisega

Samal õhtul tutvusime ka linna ööeluga. Restorani teenindaja ja üks kokkadest tegid meie koka ja teenindaja praktikantidele ettepaneku minna ühiselt välja.
Sisenesime ühte klubisse, kus tundus olevat hea muusika. Tuli välja, et sel klubil oli kaks saali-ühes tantsimiseks mitte hea muusika ning teises väga hea. Väga halb oli meie jaoks see, et klubides ja baarides sees suitsetatakse ja konid visatakse sinna samasse maha.

Pühapäeval oli meil ühiselt vaba päev ja võtsime suuna saare teise suurlinna, Angra do Heroismo´sse. Eesmärgiks oli leida Burger King(mis asus 2km kesklinnast eemal) ja vaadata linna peal ringi.
Kõndisime Google Mapsi järgi Burger Kingi suunas ja teepeal nägime palju apelsini ja sidrunipuid. Saime isegi ühe sidruni puu otsast kätte! :P

Vasakult: Annika, Kelli, Triinu, Merilin, Stanislav ja Egert

Kelli sidrunit püüdmas

Sidrunipuu

Kelli sidruniga

Lained Angra do Heroismo´s

Vasakult: Stanislav, Merilin, Egert, Triinu, Kelli, Annika ja Eneli

Burger King´is söömas

Kolm erinevat kuklit, juust, oliivid, ürdivõi ja magus tšillikaste

Ühel ilusal esmaspäevasel õhtul läksime, restorani "O Pescador" õhtusöögile. Triinu ja Kelli tellisid endale brownie´d, sest praadide hinnad algasid 15st eurost. Ülejäänud semud võtsid pearoad. Roog maitses hästi, kuid väljapanek ei vastanud hinnaklassile.

Brownie kookosejäätisega

Barley steak krevettidega

Panime tähele, et ühel teenindajal oli ees lips, millel on erinevad märgid. Küsisime millega tegu ja kõlas vastus, et inimesed toovad talle erinevatest riikidest neid ja tema paneb need lipsu külge. See lips, mida ta sel hetkel kannab, on viies. Ülejäänud nelja lipsu saab näha seinal, raami sees. Lubasime talle ka Eesti oma anda, sest seda tal veel pole. Kokku on tal neid märke 159 tükki ja mõnda ta ootab Itaaliast ja Prantsusmaalt.
Teenindaja Rodrigo, tema märgikogu ja Triinu

Ühel hetkel köitis meie tähelepanu kõrvallauas istuv seltskond. Nägime, et nad proovivad süüa midagi väga imelikku, kuid nad ei suutnud seda.
See oli KALASILM!! Meie Stanislav tegi pakkumise, et tema suudab selle ära süüa. Ta sõigi ja kõik olid väga vaimustunud. Sellest sai ka alguses meie suhtlus ameeriklastega. Tutvustasime üksteist ja rääkisime, mis meie siin saarel teeme ja mida nemad teevad.
Tegemist oli USAst pärit õhuväelastega, kelle hulgas oli piloote, mehaanikuid, insenere jt.
Restoran "O Pescador" tegi meile kõigile majakulul shotid(me ei tea, mis jook see oli..), mis maitses väga magusalt.

Õhuväelased tegid ettepaneku nendega liituda ning minna edasi istuma ja jutustama. Jõudsime baari nimega Ironwood. Nendega oli väga huvitav suhelda, sest nad rääkisid väga arukat ja huvitavat juttu. Samuti nende ülemus(piloot, u 40-aastane) jagas meile häid tarkuseteri tulevikuks seoses tööga.
Õhtu jooksul õpetasime mõnele neist selgeks ka raskeid eestikeelseid lauseid ja kaerajaani. Nemad õpetasid meid salsat tantsima. Täpsema ülevaate saate järgnevatest videotest ;)

Ühispilt USA õhuväelastega

"Kaerajaan"

"Rongi rattad ragisevad"

Salsa õpetus(õpilane Triinu ja õpetaja Luis)

Salsa õpetus nr 2

PS! Eelmisel nädalal tähistati sõbrapäeva meestepäevaga ja homme tähistatakse seda naistepäevaga.  Portugaallastel on komme niimoodi sõbrapäeva tähistada, et ühel nädalal lähevad kõik mehed välja sööma ja teisel nädalal naised. Nendel päevadel on väga palju tööd meie koka ja teeninduse praktikantidel.